ååh, när det äntligen är över.

sitter här, och snacka med josse, det här året har verkligen varit ett SKIT år :S.
förlora 4 nära vänner, en person har gått bort, början av året blir jag tsms med en kille
det tar slut med en månad senare. hittar en ny kille, KÄRLEK <3,
men nej, då ska han ha straff bakom sig, så han åker in :/.
min vän tycker han är skit snygg, hör av sig till honom, ringer osv :S.
blivit en inne människa, ganska skönt faktiskt (: + film beroende. hahaha .
folk hör aldrig va sig längre, blir aldrig med bjuden på fest,
vänner frågar aldrig om vi ska ses längre.
helt sjukt dåligt år, och på det, så fick man reda på att när man tar studenten
så har vi inte nå student fester, inge student vecka, kanske inte ens balen eller kryssningen :S
fett värt. NOOOOO! .

slutet på året måste bli så mycket bättre.
och nästa år blir bättre. då tar jag STUDENTEN, jag, therese nyström, tar studenten, hur många
kunde tro det ? nej du, ingen skulle jag tro, inte ens jag själv fan.
sen så kommer kärleken ut från fängelse, kan det bli bättre?
förmodligen flytta <3333333 och förhoppningsvis flytta nära min kärlek.
allt känns som nästa år kommer  bli kanon (Y).

idag har jaginte gjort ett skit, kolla på film o suttit här, jo jag fixa i mammas rabbatter ;D hahahah .
så här såg jag ut efteråt :D


KRIGSMÅLNING ;D hahahah !



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0