vem vet inte du, vem vet inte jag, vi vet ingenting idag..




jaru, gillar låten, stämmer så bra in på min situation just nu :)

" Du är en saga för god för att vara sann, det är en saga i sig att vi funnit varann,
 vi kunde lika gärna aldrig nånsin möts, elr va vårt möte redan bestämt långt innan vi fötts"

som sagt, passar sjukt bra in. Urs, hatar att tänka på en speciell person, det gör mig förvirrad :P
Men på samma sätt mår jag bra dom stunder jag får messen, skriver, träffas, kramarna allt.
nej fyfan. men är pepp som fan på valborg nu asso, ska va full, och ska bli kul att träffa personen
i fråga när jag är full, när jag vågar prata lite mer och säga och fråga sånt jag inte säger nyktert (a)
men men .

vakna, sen ut med vovvarna. sen massa skit  :P haha. sen kom josse hit på kvällen .
FÖR FICK MIN TWILIGHT BOK IDAG:D skoja inte om jag typ vart lycklig när jag vakna då elr :D
mums mums mums <3333333


så just nu sitter jag o tänker, känner mig typ på snudden till kär, fast det är jag inte,
men vafan, länge sen jag kände mig så här pga en kille,
innan så har jag bara känt komplication. Vilket jag på ett sätt fortfarande gör.
Eftersom ett stycke N fortfarande finns, och har inte släppt helt, tänker på allt fint
vi skulle ha tillsammans, men verkar inte direkt som han vill prioritera, och det
är upp till honom, synd bara att han inte ser allt som jag ser tillsammans med honom,
ser ngt så sjukt fint tillsammans. men får se hur det blir med allt, som sagt tar
dag för dag, och trivs bra med det,
just n u lääängtar jag sönder tills valborg!!!!!!!!!!!


PYSSSSS PÅRE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0