sötsötsötsak!




Kör brunögd idag jag ;D


nu uppdaterar jag igen ;D haha,
är så här, att jag inte kan sluta tänka på en viss person, vilket gööör mig galen,
för jag hatar att tänka på folk då jag inte vet hur det kommer sluta,
så alltså hatar jag att tänka på killar överhuvudtaget eftersom man aldrig vet (;
haha. nej så sitter här o blir gaaalen ^^. Men på ett bra sätt antar jag,
för så fort jag tänker på fanskapet så ler jag som aldrig förr, melike! hihi!
umgås med josse nu, vi kolla nyss på en film, the unvited elr ngt, skit lääskig,
skrek som en 3åring ;) hihi. men det får jag bara för att jag är jag.
den va faktiskt förvånansvärt bra  (: det gillas.
men åter igen, duuuu finns i mina tankar. Puss på det.
Och puss på att det är valborg snart :O gud vad det gillas :D
ska bli så sjukt kul att umgås med alla söta människor, och förhoppningsvis träffa en annan :D
wihoo! Jadu, imorron hoppas jag på promenad, yay ;).

he's in my head, and he's not leavin', (8) Mums!


men men. ska fortsätta snacka lite skit med josse nu :) vi hörss.


PUSSSSSSSSSSSSSSSSS PÅ ATT JAG MÅR BRA TROTS MINA GALNA TANKAR:D ;******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0