sommar sommar sommar :)

me
Har inte skrivit på ett tag, vilket jag fick klagomål om, så då blire skriva lite ;)
hahah. . hänt ganska mycket på senaste. Hildes begravning va för inte allt för länge sen, den va riiiktigt fin,
Tina sjöng jätte fint, allt va precis som hilde velat ha det :). Och hon mår nog bättre där hon är nu.
öhm, ja, nu håller mamma på o grillar, så snart blire kött, potatisgratäng & massa sallad, mums säger jag bara !;D
och det är världens bästa väder, blir bara för lycklig :)
ikväll kommer sötjosse hit och kollar på film med mig :)
igår va vi hem till uffe o drack ngr öl o så :)  Det gjorde vi helgen innan oxå,
men den helgen va dock roligare, mer folk osv, myyycket skratt för mig o josse asso.
oj oj oj, fick magknip ;D lördagen va nog roligast asso ;D. mums!
öhm, ja . Sen har vi fått hem en fjärdehund, tror inte jag skrivit om det innan.
sheeba, världens goaste, en av Zellas valpar, va så krångel med jobb osv i andra familjen,
så då fick han komma hem igen :).

har kommit på att jag är ganska allmänt lycklig :)
jag har världensbästa bröder, som jag inte skulle byta bort mot något i världen.
bästa mamma man kan ha, som jag kan prata med, hon är min vän lika mycket som hon är min mamma.
en bra pappa, även om vi har myyyycket upp o ner gångar, så finns han, och han försöker skärpa sig.
har mina vänner, och min absolut bästavän Sofia, som jag inte skulle klara mig en dag utan liksom.
hon är den bästa människa jag någonsin haft i mitt liv.
och Josse, som jag kommit väldigt nära, trodde aldrig vi skulle komma så bra överens,
men vi har så sjukt kul tillsammans, tycker och tänker på samma sätt, och vi skrattar jämt, och vi kan prata om saker som båda förstår. flohabba& misspiggy liksom ;D :)
sen har jag mina underbara hundar som jag inte skulle kunna leva utan. Dom finns där 24/7 liksom. <3
sen har jag ett hem, mat på bordet varje dag, vatten, jag har allt jag vill ha, vad har jag att klaga på  ?
nej inget, helt underbart, och kärleken den kommer, får hoppas för min egen skull att den kommer snart :)
ja. inte vare här ett deprimerat blogg inlägg iafl, det gillas ;D hahahah .


men jag är LYCKLIG :D

sen att jag förlora min bästavän skiter jag i just nu. för den kvinnan har gjort såå mycket bakom min rygg oxå , så orkar inte, skrattar bara åt det ;D hahahahhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0