lyckalyckalycka! :D



tjolahopp :D nu sitter jag här, och uppdaterar :D


idag har inte mycket hänt, va upp i skogen med alla hundarna, två i flexi, och valparna fick springa lösa, så mysigt som helst att se dom så lyckliga o glada :D dom lyssna jätte bra oxå (Y).


sen drog jag hem, satte mig vid datan, och har suttit här fram tills nu, 16.30- 22.45 ;D skrivit med Toni, massa trevlans, mycket trevlig pojk där ;D han kommer förmodligen hit på lördag, tror ni jag kommer supa mig full innan jag törs träffa honom elr ? OOHJAA!:P haha . Sen på kvällen märks väl vad som händer. förmodligen film osv :) 
jaa, sen ska jag väl sova en stund. skola imorron -.- suck! yea yeah .

fortsätta snacka lite med toni innan han somnar, sen ut med vovvarna, sen soova!

hörss.

PUSSS PÅ ATT JAG ÄR LYCKLIG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0