för att slippa känna efter hur man egentligen mår...

tjolahopp!

idag har vart en mindre bra kväll. Börja med att jag HELT glömt att det va måndag idag,
så jag drog ju inte till skolan imorse -.- hahahahaha ! KLANT! urs, orkar verkligen inte.
men men.sen drog jag till fia en stund, så cykla vi ner på stan, sen blev det hämta Rasmus hos dagmamma!
när vi kom hem öööööste rasmus när Emil kom, så jävla söt ungen är asso! hahahaha .
sen drog jag hem och åt fika med familjen, för det är ju brors dag idag <3 graaaattis bror!
öhm, ja.  sen drog jag ut o träffa josse, behövde snacka av mig, behövde säga hur sjuuuukt
nervös jag är ;D sen behövde vi snacka om valborg osv. ska bli så kul , o skönt att kanske få
reda på hur allt ligger till med allt. o så. sen har jag tänkt väldigt mycket. men det är ju en annan femma ^^hahaha
alla har ju upp o ner dagar, idag har min varit halvnere elr hur man ska förklara det. haha!
huuumor :P nej men visst.

jadu. fan shit vad jag tänker på dig, helt sjuk! ;O hahah. nej fyfan.


och på lördag kommer förmodligen denna karl hit :) Toni, väldans trevligt tycker jag,
kan inte bli mer än skoj eftersom har ju jäävligt kul på msn med fanskapet ;D haha
jasåatt. märks väl närmare helgen om han kan, men låter så iafl :) (Y)


yyes. Igår prata man lite med johanna oxå, kändes lite halv mysko efter att inte sagt ett ord till varandra varken i verkligheten eller på msn/mess på ca 4 månader.
 Men men. fick väl ur mig lite granna om vad jag kände osv. men men.
så är det väl i livet, alla stannar inte förevigt, som jag säger, People ALWAYS leave, även dom man trodde att man skulle ha vid sin sida förevigt.Suger att veta, eftersom detta va även min bästavän.
men saker o ting förändras, ibland inte alltid till det bättre tyvärr. Men sånt man får leva med och försöka gå vidare.
och vissa dagar känns jobbigare än andra utan sin ex.bästavän. well well.

Men en sak jag är säker på, är att när jag är pensionär, då har jag ändå Sofia smideby vid min sida.
skulle inte kunna leva utan kvinnan, hon är verkligen den bästa människa jag mött, får mig att känna trygghet.
och det känns sjuuukt bra. Inget har förändrats trots att hon har barn, skaffade karl osv, hon är fortfarande samma fia, hon skulle ALDRIG svika mig, vilket jag vet, hon är den människa som vet mest om mig, och jag vet, att det alltid stannar hos henne, aldrig litat på ngn människa så mycket förut. urs. det jag vill ha sagt här,
hjärtat, jag älskar dig igår, idag , imorron , i framtiden, aldrig utan dig <3.


ja en lite halvdepp blogg, men vafan har man annars med blogg till om man inte skriver känslor ?;D hahah!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0