i love u.

Det va ett tag sen jag uppdatera nu, men har Haft fullt upp med skolan vänner o så där. Dubbel dejten va trevlig, länge sen jag skratta Så sjukt mycket. Popcorn. Haha. Så gick vi på Jag saknar dig, sjukt bra film, gud så jag grät. I lördags vart det inflyttnings fest, satt först här Hemma så klart, det va jag, ingo, Luma, sebbe, Marcus, chribba,Emelie,Matilda, sen drog vi Ner på en lokal fest här utanför. Där va massa mysigt folk, bla min bästavän. Hade verkligen askul, lite jobbigt ibland med Lite drama, men de löste sig. Sen fick jag mess Av sabrina, att hon Robin o Jocke va på min Parkering, så sprang dit och hade kram kalas Med Jocke. Mysigt. Drog o åt fylle mat, Sen snodde jag med mig Jocke hem :). Vi vaknade vid 12 på söndagen, hade mys Morgon innan Robin hämta oss för att äta pizza. Sen spendera jag större del av dagen i sängen. Idag ska jag plugga. Funderar På att ringa älskade mamma o hälsa på Henne. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0