What are words.

Min tumme och min kära Lindas tumme fungerade fin fint :).

Min fina kom hit, vi snacka skit, skratta och hade så där allmänt
himla mys som vi bara kan ha helt enkelt.
Me likey, men tyvärr va han ju tvungen o åka hem:/.
Me nooo likey. Puss kalas fick det bli iallafall,
tur va det väl att  jag borstade tänderna innan, vitlök ger inte
den finaste andedräkten alltså! hehe.

Imorron bär det iväg med min bästavän, ska va stöd.
Kommer gå bra min älskling. <3.

Nu funderar jag på att attackera min säng som luktar mys,
skönt som fan, sms:a ett tag tills man somnar,
och även då så skriver man skumma saker, och fel stavningar,
me looove, haha. Intressant!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0