Verkligeheten signalerar något annat.

tänkte skriva ett godnatt inlägg.

Glömde förövrigt att berätta att jag såg en as snygg kille idag på sågen ;O
mums, dräggel, som sagt, det där med karlar i arbetsbyxor ÄR
min grej ;) mhmm! :D haha !

nej har iafl badat, vilket va skönt, kollat på gg och how i met your mother,
jag trivs!

sen har jag inte gjort så mkt spännande .
förutom att jag suttit nu i över en timme och planerat en jävla massa med
Amanda, snart smäller det, fyyfan så härligt! :D
Kommer bli helt jävla awesome känner jag på mig :).

och nu höll min katt på att skrämma slag på mig, hon gick utanför fönstret :O
iiinte okej !

Nej nu ska jag försöka avrunda med Amanda sen sussa :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0