vad du gömt och kanske mer.

Gårdagen va as mysig. Trivdes.
Efter jobbcenter knatade jag och söta Linda ner på stan och tog en lååång
fika, as mysigt ju :). När hon skulle vidare för att hämta
sin dotter så drog jag vidare hem till Sanna och snacka lite skit, trevligt!

så gick jag hem och hade ännu mer mys ;D.
Somnade dock inte den tid jag borde, men skit samma.

Idag började med att jag tog ett beslut när jag gick till bowling hallen,
som kommer va så sjuuukt jobbigt, kommer gråta, kan jag garantera.
Kommer bli bland det svåraste jag kommer gå igenom.

Väl i bowling hallen blev jag geenast på bättre humör,
för där va resten från jobbcenter. Jag och Linda bowlade,
med Tommy o cowboy ;) hahahah!
As kul, fast skit grejer fuskade, skrev FAIL fast jag gjorde strike.
skit saker. Men iafl, när vi bowlat klart slutade vi,
då gick jag, Linda och Christoffer ner på stan o tog en lång fika,
as mysigt osso, våra samtals ämnen tar aldrig slut, dom är alltid
lika jävla sjuka och roliga, folk tycker nog vi är
lite dumma i huvet ibland när dom hör oss,
men vi har kul, det är väl huvudsaken! haha :D

Sen jag kom hem har jag bara legat i ett bad o kollat på massa Glee egentligen.
asnice !


Nu blir det snart käka något, kanske på tiden, inte kunnat äta på tre dagar så att.  haha!
Sen blir det gå med hundar, sen mysa mer i sängen :).


Pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0