Man skadar inte den man älskar.

hej hej. dålig uppdate jag vet.

Igår va det som vanligt jobbcenter, sen på eftermiddagen så
gick jag hem till Amanda, vi kollade på film, dirty dancing 1 & 2, awesome ju :D.
Sen snacka vi massa skit och åt torrkaka, mysigt med min fina vän <3.

Idag så börja jag morgonen på topp, vet inte varför,
men egentligen, vad spelar det för roll  :D ? haha .
Gick upp, lyssna på fin musik, sen gick  jag ner på stan,
för att sätta in pengaar på mammas konto
så hon kunde betala min räkning. Sen tog jag mig en fika på café silver,
ensam, duktig mig!:D haha .

Sen stack jag till af, där vi skulle mötas.
Så åkte vi till västerås, på vägen dit hade jag och Katta
allsång på bussen, "hjulen på bussen åker runt runt runt, runt runt runt."
haha, så awesome dudee! :D.

Väl där så sprang vi omkring på mässan o kolla, hade as kul, Linda va
typ besatt av semlorna, tillslut fick hon en iafl. haha!
Så härja vi ännu mer, hade jääävligt kul kan jag säga, skratta så
jag grät hela tiden, väl tillbaka i sala så
mötte jag Stefan, vi gick till ica, och sen gick jag hem,
och har ätit o gått med hundar, och alldeles strax ska jag
attackera min säng hade jag tänkt :).



"Man skadar inte den man älskar. Vilket du faktiskt säger att du gör."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0