i'm gonna hold on.

Dag började att jag va sjukt trött efter alldeles för lite sömn,
därav mitt super långa o roliga inlägg imorse. haha.
Men på slutet av jobbcenter bestämde sig jag, linda och christoffer för att
gå ner på stan, vägen ner va sjukt rolig. haha.
Hittade dock inte en jacka, som jag letade efter.
Gick hem o la mig i sängen o kolla lite på heroes
innan finaste hörde av sig, kom o hämtade mig för vi skulle ner
på stan och fika, efter det drog vi till hallen, eftersom Ralle spelade.
Vi hade sjuuuukt mysigt, bra musik och ett par goa skratt,
måste jag säga att jag trivdes nå sjukt?:).

så åkte vi till åkra en snabbis, sen hem hit, för han skulle ta några
låtar innan han va tvungen o åka hem :(.
Och nu sitter jag här, helt död, denna vecka började så mycket bättre än förra,
och kan säga att jag kan somna med ett leénde på läpparna.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0