i want you tonight.

cp blogg.se funkar inte som det ska men aja.


Idag så börja jag morgonen med ett tränings pass med jobbcenter,
höll på och dö, kvinnan som höll i träningen va en robot,
helt sinnessjukt. Men kändes bra efteråt.

Drog hem, bada och kolla på nya one tree hill, sen kila
jag ner till parken och mötte upp min bästa vän,
gick till läkaren, gick runt på stan, fika och sånt där mysigt!
underbart kan jag säga.

Sen kom Amanda ner, för vi skulle fika och prata om våra
planer, blev mindre snack omi planer och mer om allt
annat, men det va förbannat mysigt iallafall! :D

nu sitter jag här, kanske får lite sällskap sen, vet inte ännu.
märks väl . hehe ;D.


nu orkar jag inte skriva mer, är helt död i armarna! :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0