i feel invisible.

heeeeeeeeeeeeeeeeej!


Jag följde med min bästavän, Rallekalle och Anders till västerås på äventyr.
Vi gick i affärer o kolla kläder och skor, även in på stadium och jag köpte
med mig en vacker tröja hem, me likey! <3.

Vägen hem va då det mest intressanta ju, Jag satt bak och diskuterade
med Rasmus, han förklarade för mig om blixten och vad han säger,
sen förklarade han om Hulken( som jag förövrigt är sjukt rädd för), hur tuff han är,
om att folk sköt med pilar på honom, men sen vann han iallafall. HAHA!
Sen körde någon människa om oss på vägen, och HELA rutan vart täckt
av snö, sjukt läskigt, kunde gott åt helvete, och då får man höra från ungen
bredvid " OOOHH SHIIT POMMES FRITS", och jag DOOOOGDE! haha.
Så jävla söt alltså. så vi gjorde en high five på det liksom! haha!
Sen satt vi i 10 minuter och sa enbart shit pommes frits jag och Rallekalle! haha!
Sen efter det va det dax för allsång i bak, vi sjöng bä bä vita lamm på Ramus
beordran, måste säga att vi va rätt jävla awesome! haha.
Bästa bil turen på länge, den ungen vet verkligen hur man gör mig på topp humör!
Min alldeles egna lilla sötaste gudson <3. Me love uuuuuu!

Väl hemma blev det vänta på mamma skulle komma hem så vi
skulle beställa tjockis mat, och sagt och gjort, så blev det,
så har nyss tryckt pizza, men va inte det lättaste kan jag säga,
pizza salladen va så sjuuukt kall att det ilade i min tänder,
och när jag tuggade pizza fick jag sjuukt ont,
min mun gör bara ondare och ondare hela tiden :( inte okej.
Är helt varm på utsidan på kinden, helt sväld i munnen, fyfäään :'(
Men iafl. nu ska jag nog lägga mig o glo på glee och messa lite med sötaste.
Me miss u sååå much bejb!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0