Hör dåligt fattar trögt.

Började dagen med att inte alls vilja kliva upp ur sängen, fyfan
vad jag inte ville, ville bara ligga kvar o somna om.
men tog mig i kragen och steg upp, gick till jobbcenter,
där min dag genast vart mycket bättre.
Är så himla lycklig över mina nyfunna vänner, jag förstår inte
vad jag gjort för att förtjäna dom egentligen,
but they really make my day.Everyday <3

Satt och snacka skit o skratta som vanligt. Gillas.
När dagen, förmiddagen, väl va slut på jobbcenter tog
jag sällskap med Linda och christoffer en bit hem. mysigt
i solen och sånt där!

Väl hemma har jag mest käkat, kollat på heroes, är den serien jag
börjat kolla på nu eftersom jag sett alla Glee avsnitt som finns
för tillfället, badat , gått med hundar och legat i sängen,
kan inte säga att jag klagar även om dagen inte varit för händelserik.
Gissar på att jag kommer somna klubbad i sängen om ngn timme redan.
Skönt!

Nej men vi hörs :D




Is there anymore i could say then just that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0