Gotta get out of this pain.

Denna dag har mest gått ut på att ligga i sängen
med min förjävla hemska värk, orkar inte leva med den
mycket längre :( Kollat på Glee och sånt där mysigt iafl.

Sen nu på kvällen följde jag med Herr mysig hem till Nicklas,
där även Kenny va, det va mysigt, vi kollade på jackass, så sjukt bra.
Men ena grejen dom gjorde, fick mig att få ännu mer ont i käften, drog ut en
tand med en lamorgini, så sjukt! haha !
Aja skit samma. Vi satt där snacka skit, kolla på film, och hade allmänt
mys innan jag fick skjuts hem, jag ska upp tidigt liksom,
o mys oxå. Men iafl, nu ska jag kolla klart på Glee avsnittet jag
fick lov att avbryta när en viss människa stod på min parkering
helt plötsligt från ingenstans idag :P.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0