Droooool and coooool ;D

Haft en bra kväll.

Dagen va väl inte så märkvärdig, vaknade första gången vid 7, världens värk, så
tog lite värktabletter, så jag kunde somna om.
Sen va det bara gå upp vid 12, för hade tvätt tid vid 1, duktig mig, fixade det.

Sen låg jag bara i sängen typ o gjorde nada, kollade på Glee ungefär.

Vid 6 bestämdes det att jag skull med till Västerås och kolla på bio.
Så blev byta om, fixa till sig lite innan jag blev hämtad.
Vi stack och åt på spicy hot eller va det heter :P
As gott vare iafl, sen vart det bio, Sanctum, eller nå sånt,
den va över förväntan bra,va lite små aggro på den där jävla grisen i filmen bara. haha.
Sen blev det åka hem, nu ska jag nog gosa ner mig under täcket,
efter en sjukt mysig kväll. We are drooool and coool ;D.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0