Det vimlar av passion.

Denna dag har inte varit så bra som dom senaste.

Vaknade skiiit trött, gick upp, och upptäckte det vidriga vädret,
fyfan, ville bara krypa ner i sängen igen.
Men så gick jag till jobbcenter, i mot vind och snö storm, skit .
väl där så vart det väl bättre, pga roliga samtals ämnen och söta människor!

Sen va det att gå hem, i ännu mer storm, motvind, snö, oplogade vägar.
Väl hemma hade jag fått världens sämsta brev, och
heela dagen och nu så har jag haft ont i hela käften, kan knappt stänga
den för att jag viter tag i sidan då, skit.
o fryser som fan, inte okej. denna dag känns skit. en sån man ska
sova bort egentligen. men orka bry sig. ska nog snart iväg med
min bästavän, mysigt.

åh babe, sött, tanken som räknas! <3.

Nej fyfan, försöka bli på bättre humör, få upp värmen innnan vi ska glida.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0