Dear god.

hejsan!:D

Inte uppdaterat något igår, pga att jag hade friskvård med jobbcenter,
och va så slut i armarna att jag bara skaka, kunde knappt
trycka ner tangenterna på mobilen ens en gång.
Vi hade box, det gick suveränt, all in som vanligt. hehe.

Sen gjorde jag väl inte så mkt igår egentligen, låg i bad, vilade,
spelade Harry pottson och sånt där mysigt.

Idag har det varit jobbcenter, alltid lika trevligt med mina vänner!
Skrattar så man gråter, varje dag, kan det bli bättre?
Skulle inte tro det :) hehe !

Sen har jag legat i bad och sånt där. hehe.


Nu lyssnar jag på en av världens finaste låtar, den är underbar.
Kan nog inte spela sönder den, den är en evig favorit.
Kan lyssna på den tusen gånger på rad utan att någonsin tröttna.

Dear god- Avenged sevenfold!

lovelovelove.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0