Äta ravioli och hångla?

Idag va vi på jobbcenter till adlibris, vart ganska överraskad när vi va där,
va inte alls som jag hade tänkt mig.
Jag och Linda sprang omkring och trodde vi skulle bli uppätna
av zombie's, men dom va inte vakna när vi va där, tur!
Sen tog jag med mina fina vänner ner till johanssons för jag va hungrig,
och dom va söta och följde med mig. Sjukt gott vare!

Sen har jag bara hunnit hem, badat o så där. mysigt!
Nu sitter jag här o hoppas, håller tummen, så kanske jag får tur!
mysmysmys.


You're everything i need and more.
You're the only one that i want.
Think i'm addicted to your light.




Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk att ett sådant skitställe som jobbcenter kan bli mys med er <3



håller tummarna för att du får myssällskap ikväll

2011-03-29 @ 18:15:10
URL: http://muchness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0