Toa rulle toa rulle.

inte riktigt haft tiden til att blogga idag.
blev inge jobb center idag, kändes för stressigt,
så idag saknar jag röd-tott och stoff-fifee mycket!
Imorgon får det bli massa bus helt enkelt.
gick iafl iväg imorse hem o lämna hundarna, sen kom Fia och Anders
o hämta mig, för vi skulle till västerås o läkaren igen.
Jobbigt o se min bästavän så förstörd, men hon är så sjukt duktig!
Innan vi åkte hem vart det donken.
åkte hem, då stack jag till läkaren, sen hem och hämta hundarna
för att sen dra hem hit igen.
väl här så blev det laga mat, gott!
Sen Kaffe,skilda världar & Sänghäng, mysigt!<3.
mitt upp i allt fick jag lov o duscha snabbt som attans, för
skulle få lite sällskap ett par timmar. Efter hon stack härifrån efteråt
så gick jag till hundgården med hundarna o nu sitter jag
o kollar på big brother, efter det bli det ännu mer sänghäng med
mera skilda världar.
Imorgon ser det ut som jag får mer sällskap, gillas. får se.
Puss ;)
Jag har typ saknads kramp efter finaste Tira! <3. Dör lite!
Miss u babe! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0