This is my life my friend.

Nyss hemkommen från en sjuuuukt mysig kväll uppe i månsan.
Älskling fråga mig om jag skulle med upp dit, jag är inte den som är den,
klart jag hänger på.
Drog upp dit med honom, Dennis,Emil,Elisabeth och Nicke.
Där va redan Bonden. så skulle pojkarna till o grilla,
men va inte så hajj på att sätta igång grillen, till slut tröttna
bonden på att pojkarna inte klara av det och hämtade Bensin,
och då brann det, utav bara hhelvete oxå, hahah!
Så kom även Chribba och Tommi dit.
Vart galna upptåg,fick skratta så jag grina.
chribba drack rödvin sås, aldrig sett nå liknande förut,
men blir aldrig förvånad när det gäller den karln.
Nej men dom grilla och hade sig, medans jag och älsk mest mös
och skratta o titta på.
Så efter några timmar där så åkte vi o lämnade av Emil o Elli,
sen åkte vi hit o lämna mig tyvärr :(.
först snacka vi väl lite skit och sånt där som vi gör bäst liksom!
du får mig så kär med dina små underbara ord hjärtat.<3
Blir så sjukt varm i hela mig varje gång du säger att du älskar mig.
du är det finaste jag vet.

Nu ska jag lägga mig o kolla på lite rederiet, messa med bejb,
sen sova, för imorron blir det till jobbcenter,
och vi ska iväg o kolla vart all den sten vi kolla på idag förs iväg xD haha!
Kul! Nej! Men trevligt sällskap. Kommer sakna att
se röd-tott & Stoff-fifee varje dag :(<3.  Men jag är heeelt
hundra på att jag kommer träffa dom väldigt ofta ändå!
Får ta massor med fika, massa film kvällar osv.
fina människor man kan träffa ibland.
ångrar inte en sekund att jag började på jobbcenter.


Nej godnatt.


Jag och Linda idag, we did pull it of ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0