There's a empy place in my heart.

Igår va det full rulle kan man säga.
jag vakna, gick upp o chilla lite, sen blev det stor städning av rummet,
duktig mig, det behövdes verkligen!! sen hoppa in i sen snabb dusch,
efter den så bestämde jag mig för att ta erbjudandet jag fick,
att komma på sex party hos Anna. Hade ca 30 minuter på mig
att äta, sminka mig,hitta kläder, gå med hundar o cykla till åkra,
duktig mig lyckades på 25 minuter, rekord eller nå sånt haha!.
Drog dit, där va det ett par härliga brudar, vi fick klämma känna osv
på saker o ting riktigt nice! Finns en sak jag ska köpa, så jävla nice! En olja! :).
Men iafl, vi satt där, snacka skit o drack lite vin o så där.
Sen tyckte vi att vi behövde träffa lite mer folk, lite karlar.
Så vi gled hem till Jagger, för där va det fest.
Kom dit, jag kände inte en jävel, eller visste vilka vissa va,
men inte mycket mer. Så drog alla brudar utom  jag o Sanna till
sventas. Så jag satt där i varddags rummet ensam med 7 främmande karlar
som spelade cod, haha, det va lite intressant, kul om inte annat! haha!
Helt sjukt! efter en aaas nice kväll så började iv röra oss hemåt,
men väl utanför Sanna så ringde hennes kompis o skulle komma dit o sova,
så fick lov o vänta där utanför på att hon skulle komma, men hon kom inte.
vänta i typ en timme i kylan, inge kul. Sen blev det hem o slå en tvääär deck i sängen! haha!

Idag har jag inte så mkt planerat, kanske skulle träffa Robin senare, får se!
Det skulle va mysigt iafl, träffa honom en sväng igår på vägen hem,
mysigare o roligare människa får man fan leta efter. haha. Gulle människa!

Nu ska jag göra nå annat. Typ gå o hämta tvätten :P haha .


Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0