That boy is mine now.

IDAG: Är en sorglig dag, sista dagen på jobbcenter :(
IGÅR: Umgicks jag och mös&pussades med det bästa jag har.
IKVÄLL: Hoppas jag på att få träffa min älskade.
IMORGON: är det fredag ;)
IÖVERMORGON: Ska jag till Elmia och kolla snygg bilar med finastefinaste.
DAGENS MUSIK: Erik grönwall . <3
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisar :D
REKOMMENDERA EN LÅT: Fronda-underbar
EN FILM: twilight ;)
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? Pussas med babe!
SENASTE LÅT DU HÖRDE?Hana Pestl-need
SENASTE INKÖP: kommer inte ihåg.
HUR MÅR DU JUST NU? trött, men rätt bra!
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? kan det va csi hemma hos älsk i måndags?
VAD VAR DET SENASTE DU SA TILL VEM?Hejdå, till mammut!
SENASTE SMS: "Nej nu ska jag försöka sova, innan jag slocknar:P. men
skriver imorgon så fort jag har tid:) Godnatt sov gott, dröm vackert :)
Massa pussar o kramar:*<3 älskar dig så himla mycket min fina,
du är ljuset i mörkret:):*<3"


Ja ibland har jag verkligen världens mysigaste pojkvän som kan
få mig att sväva på moln, på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0