so much for my happy ending.

Varje gång du säger att du älskar mig,
snurrar min mage runt, alla fjärilar får fri spel.
Du gör mig lycklig, allt du säger och gör.
När du behandlar mig som en prinsessa.
Det finns inget finare. Du är det finaste jag vet.
Och nästa vecka får vi troligen veta om våra
planer blir som vi vill, det kommer bli magiskt! <3.
Marcus, Jag älskar dig min fina. Tillsammans klarar vi allt.
Jag älskar att se dig glad, älskar att se den där lyckan i
dina ögon, jag älskar din familj, jag älskar att dom tycker om mig.
Att dom vill mig där. Att dom ser hur bra vi är för varandra.
Hur mycket ni alla bryr er om mig.
Det är underbart. Ni är det finaste som finns.
Och ni finns alltid för mig när jag behöver er som mest.
Du och din vackra familj.
Och snart har vi det som vi vill ha det oxå, tillsammans.
kunde inte vara bättre.
Jag älskar dig hjärtat. Du är bäst.. Ibland! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0