Jag är starkare än du.

Heeeeeeeeeeeeeej!

inte haft ork tid eller lust o uppdatera bloggen,
haft mysigare saker för mig:).

som sagt i torsdags åkte jag hem till älsk, han messa o
fråga om jag ville komma hem till honom o ha mys,
och tackar jag nej till sånt?
-Nej!
så han kom till Sala, hämtade mig. väl där hemma vart det
soff mys, trapp häng med Ida o Lena, mysigt!
Sen vid 10-11 tiden bestämde vi oss för ensam-tid,
så vi drog upp på rummet, slog igång en film, enemy at the gate,
eller nå sånt hette den. kollade även lite på top gear,
men va mest skit snack, vi prata väl i ca 4 timmar,
om allt , allt som hänt, ska hända, planerade lite mer,
det behövde vi, vi behövde prata ut om allt, så sjukt skönt.
Dagen efter va det gå upp, umgås lite med familjen o sånt mys.
Eller jag hängde mest med Lena och Ida då,
och fick en nu polare, Emrick! haha, så söööt!
Vart även påsk middag med familjen, sjukt gott.
Sen va det bara o glida in till Sala.,
Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde när vi väl kom till stan,
vi åkte nog till månsan o lite sånt iafl, sen iväg till Heby
för att hämta kamera o så.
Minnet är bra men kort, men vi umgicks med lite folk,
men vart en relativt tidig kväll,
åkte hem älsk o mamma satt och planerade
barnbarn, söta! & sen blev de kolla på film, somna runt 2-3 tiden,

Lördagen blev det upp klockan 5, för att åka vidare till
Elmia, va där, såg snygga bilar och sånt där mys.
Åkte hem, på vägen hem vart jag o älsk imponerade
av att vi såg 40-skyltar i vadstena eller vad det va för ställe.
På vägen hem åkte vi ut till orresta oxå,
skulle säga hej till Chribba. trevligt, som alltid.
Väl i sala åkte vi hem hit, snacka lite skit med mamma,
så skulle vi upp till Månsan för att dricka en öl eller två,
men så va stället stängt, så då drog jag och
pojkarna hem hit o drack öl istället, blev jag,älsk,Dennis,
Timmy,Andersson,Nicke,Wiborg,Danne&Emil tror inte jag glömt ngn?
Men alla drog en efter en, alla tok slitna efter en hel dag,
sen slängde vi ut Dennis och Timmy vid 12, för vi va döööda!
Vi båda hann somna utan att man märkte det, helt sjukt. haha.

Söndag, vaknade vi relativt tidigt, vid 12 tiden, gick upp vid 2 kanske?
Satt nere och prata massa skit med mamma,åt frukost,
Älskling åt världens knasigaste frukost, han använde ALLA
pålägg vi hade hemma, utom kaviar, det fick han inte för mig (a) hah!
sen vid strax innan 4a åkte vi till västerås för att hämta bror.
tillbaka i Sala så blev det påskmiddag med min familj,
sjukt mysigt, roliga samtal o massa skratt, sen
la vi oss i soffan o jääääste, båda två helt jävla döda! haha!
efter det tog vi hundarna, gick ut med dom,
så drog vi iväg för att träffa Andersson, hämtade honom,
åkte till Sandviken för att träffa Linda,Dennis och lite folk.
Så kom även chribba dit tooootalt dyyyng! haha! dogde lite.
Sen drog jag älsk och Emil hem till Emil o drack kaffe,
jag snacka skit med Angelica och Elisabeth, trevligt.
kollade även på bild på mig själv när jag gick i typ 4:an,
va ett par dagar sen, haha! DOG!
Sen drog jag och älsk vidare till Lidl en stund
och träffa Andersson innan baby bestämde sig för att
vi skulle hem o ha mys kväll. Låg o kolla på film,
snacka skit o hade mys, gick o la oss vid 4 tiden på morgonen,
tror jag. haha!

Idag så har vi hunnit vakna, vid 12 tiden, gick upp ur sängen vid 2,
snacka skit med mamma, åt frukost, sen drog vi hem till
Emil på kaffe rep, myyysigt. Drog iväg en stund och träffa Öster.
Sen skjutsa vi hem Emil, och sen skulle älsk åka hem, kommer
kännas jätte konstigt och tråkigt o sova ensam nu :(.
Iomed att jag sov ensam typ 2 dagar förra veckan.
men han ska ju va duktig o jobba imorron.

På torsdag blir det troligtvis uppsala med älsk,Lena o Ida. mysigt!
Imorron blir det troligtvis bio, om jag lyckas övertala min mamma om
att hon vill låna ut 80 kr tills på fredag. hihi!

nu ska jag kila ut med hundar, sen duscha, det behövs, hihi ;).

HÖÖÖRS!

I love u hun. du är det finaste jag har. du är min min min,
och jag trivs trivs trivs, med alla våra planer.
Det kommer bli gryymt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0