It's all the little things.

Det är alla dom små små sakerna,
som gör att jag svävar på moln.
Dom små söta sakerna du säger och gör,
som får mig att falla hårdare och hårdare.
Det är dom sakerna som gör det omöjligt
för mig att sluta älska dig.
Dom små små små sakerna.
Det där lilla busiga leéndet som du har,
när vi buffar och puffar på varandra.
Din envishet som kan göra mig galen.
Våra munhugg som vi vore gifta i tusen år.
Dina värmade armar runt mig när vi sover.
När du säger att du älskar mig, smälter varje gång.
Gårddagen va så nära perfekt en dag kan bli.
För du får mig att känna saker jag aldrig förut känt.
Jag kan aldrig få nog, av dig, av oss, av den lycka det ger mig.
När jag bara känner sånt glädjerus i hela kroppen att jag
studsar av glädje.
Det är helt sjukt. Kan inte förklara i ord.
Du är helt enkelt allt jag någonsin drömt om.
It's all the little things that you say and do,
that's make me fall in love with you.

Jag älskar dig, simple as that. <3


True story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0