...

ÄR det så jäävla svårt o sluta läsa min jävla blogg jävel ?
Vill ni/du inte läsa det som står, så ge fan i att läsa min jävla blogg!
Börjar bli förbannat jävla äckligt trött på alla dessa kommentarer,
påhopp, hot, förföljelse, förtal ja allt nu.
Det ända som verkar gå att göra är att göra en polis anmälan
trodde aldrig jag skulle behöva gå så jävla långt.
Men verkar då fan inte bättre.
lägg bara ner o läsa min jävla blogg. ska det va så förbannat jävla
svårt eller?????? Börjar lessna rejält.
Om det är så det ska vara så får jag anmäla. Trodde inte det
skulle vara nödvändigt, men nu har denna jävla förföljelse,
kommenterar, person angrepp gått hållt på i ett år.
Och det börjar rinna över rejält nu.

Och om läget nu skulle vara så. Så är han ju isf minst lika dålig "pojkvän" till
henne, eller? Men henne säger man inte som vän till ?
Men en människa man inte känner går det bra o säga till. Bra jobbat!
Låt mig bara va nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0