now im drunk enough to let go of my pain.

idag har varit en upp i ner dag. va ute o gick lite. Sen kom Bosse,Matilda o Sara till
Taxi bänken o snacka skit o tog en cigg. trevlans. Sen kom min handsfree
och usb kabel, eller ja vad som skulle va usb kabel, vilket va en bil laddare, söög bajs.
Sen funkade inte min handsfree som den skulle, kul ?! elleri nte! blä.
har börjat äte min medicin igen, fast alldeles för lite, eftersom jag varit borta från den
sån lång tid så fick jag lov att börja om från början. blä!
Lyssnar dock på en låt nu som passa in på mig till 100 ? läskigt? ja?!

hmm. 


vad ska man skriva.

jaa. känner mig ganska tom o känslo lös, ganska vanligt.
vet inte vad jag får eller kan känna. då blire inge alls.

på lovet får man kanske besök, kan nog bli trevligt, kanske ? vet inte jag.
komplicerade jag liksom :D hehe!



ajaaa.


vet inte längre, vet ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0