but it's over now.

hadelojjsan.
vaknade för sent idag, så försov mig, men sen tänkte jag, bättre att gå på en lektion än ingen?
ja, så det gjorde jag, men hade en och en halvtimme innan den började, så gick in till marianne
och skulle börja med Religionen, har en uppgift kvar o ett prov som jag redan kan:) KANON!
för då har jag gjort nästan hela kursen på en timme! BRA JOBBAT! somfan!

hmm. Sen hem, ut med voffar o så där, fick lov att omformatera datan igen. suug.
men vad ska man göra liksom. hehe.

fick lite klagomål av en viss Matilda att jag aldrig skriver här, så får väl börja igen!

Har börjat att gå från datan o lägga mig i sängen klockan 23.00,  så lägger jag mig o läser,
för att se om det kan hjälpa min sömn, kan alltid hoppas.
mja.


vet inte riktigt. mja. hehe!




HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0