Messing with my brain when you wanna see me fall.

nyss vaknat, skönt :) Vaknade 11 idag, sjukt skönt
att inte sova bort hela dagen, jupp :).
Precis klätt på mig, fixat frillan o ögon brynen :).
Ska strax ut med hundarna, sen ska jag ner på stan
med sanna, sjukt efterlängtat :).
Började prata med en gammal god vän igår,
känns sjukt bra, har inte pratat på flera år.
Ricky, kul att höra av dig igen :).

Och på tisdag ska jag hem till Robin o kolla på film,
har sagt typ 5 ggr nu att vi ska ses o titta på film,
men har inte blivit av, vad är det här liksom ;o.
hehe.

Helgen har jag massa alternativ, vet bara inte vad jag ska göra ännu.
Men nu ska jag ner, käka sen springa ut med mina hundar :).


Puss





"I can live without you. I just don't want to."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0