Himlen faller ner.

Nyss hemkommen :).
Drog över till Dennis och drack kaffe, sen hörde Sanna av sig,
som jag lovat skulle följa med till coop i denna sinnessjuka kyla,
grejen är den att jag älskar vintern, o normal kyla,
men det här är fan sinnesjukt, det har brustit blod kärl på hela låren
pga denna kyla, det är INTE normalt!
vi drog iafl ner till coop o tillbaka, mys sällskap <3..
Sen drog jag hem med hunden sen blev det över till Dennis och drack
mer kaffe, snacka skit med Sandra och jävlades med Kenny, goa tider ;).
Planera lite nyår, verkar bli bra det här :).

Nu funderar jag på att attackera mitt badkar, så kallt att jag har ont i lungorna,
det är inte så bra tror jag :/. Kolla upp m ed läkaren egentligen, det är inte normalt
att ha ont i lungorna så ofta som jag har, creepy!. Aja, det är ett senare
bekymmer :) hehe .

Nej tack för fan!;D



"Jag fungerar inte då."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0