Natten är ung och klockan är bara barnet!



Sitter här och lyssnar på all möjlig musik.

Som jag skrev på min bdb, jag är lycklig.
Lyckligare än någonsin tror jag faktiskt, fick ju aldrig vara det där oskyldiga barnet när jag va liten ://
fick lov att växa upp alldeles för fort.
aldrig kunna leé på RIKTIGT! för mycket runt mig,
visst är mycket nu oxå, men jag tar allt med en klackspark,
orkar inte överanalysera allt, det gör en tokig och deppig.
och sånt vill jag inte, för jag vill leva mitt liv som dagen vore den sista.
Visa dom jag älskar att jag bryr mig, att verkligen leva ut mitt liv.
göra allt jag kan. i framtiden få mitt första barn, ett bröllopp,
varför se negativt på allt? förstår inte det. Jag HAR en framtid,
inte alla som har det? right ?

Jag kan göra vad jag vill, jag är frisk, mår bra, har min mamma, mina bröder, mina vänner, mina djur,
är sjukt kär i en kille som är bra, för en gångs skull, även om allt är komplicerat pga allt.
Men det kan bli så fint, så varför tänka på det negativa?

så vad har jag att va ledsen för? visst, finns massor, men varför fokusera på det?
helt onödigt.
för jag är lycklig. Och så ska det förbli, jag har oxå dagars om är bättre och sämre, men det har alla.
och när jag ventilerar på bdb & bloggen, alla måste göra det på ngt sätt.
men som sagt, jag är lycklig även om jag inte mår bra hela tiden. jag ger aldrig upp.
jag är en EVIG KÄMPE, och jag ger ALDRIG upp utan en jävla kamp!
och så äre:D

Sofia,rasmus,Josefin,Robin,Matilda Jonsson, mina vänner, aldrig utan er ni är så mycket <3
Jeff, Jag är kär i dig, jag väntar för evigt , för jag vet att det vi kan få är något bra!
Mamma, Jag älskar dig, behöver inte säga mer, du är allt!
Micke,Ronny&Peter, mina bröder, dom absolut bästa, inte ett andetag utan er!
"pappa" jag saknar den du va, kan knappt kalla dig min far längre, hoppas du snart
förstår allt du mister, för vill verkligen inte mista dig. Du är ändå min pappa, mitt blod.
men jag kan inte ta vad som helst, även om jag älskar den du en dag va,
du är inte den personen längre, vart tog han vägen? alkoholen tog över.

Zella, du är ljuset i mitt liv, jag är ingenting utan dig, du är min andra hälft.
Sheeba,Billy,Zessan, ni är bäst bebisar <3


Men Sofia, du är min absolut bästavän, skulle aldrig ta ett steg utan dig.
Det är du och Rasmus som gör min värld, ni är en stor jävla del att jag orkar med dagen.
är evigt tacksam att jag lärde känna dig min bästa.
du är en bästa vän på alla sätt och vis, den bästa jag känner.
ingen är perfekt, men du är en perfekt vän, och inte minst, en PERFEKT mamma.
glöm aldrig det hjärtat, jag älskar dig tills mina andetag tar slut.
du är bäst <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0